®

23/06/2026

Στ. Παπασωτηρίου: «Δρομολογείται η στέγαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αμυνταίου»


 Σε χώρους του πρώην ΚΕΓΕ (Κέντρου Γεωργικής Εκπαίδευσης) Αμυνταίου θα μπορέσει να συστεγαστεί το υπό ίδρυση Πυροσβεστικό Κλιμάκιο του Δήμου. Αυτό ήταν το συμπέρασμα της σημερινής συνάντησης στην Αθήνα του Βουλευτή Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρου Παπασωτηρίου με την υφυπουργό Περιβάλλοντος, αρμόδια για θέματα Χωροταξίας και Πολεοδομίας Μαριλένα Σούκουλη – Βιλιάλη.

Σύμφωνα με την αρμόδια υφυπουργό, η συστέγαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου με άλλες δημόσιες υπηρεσίες που ήδη λειτουργούν στον ίδιο χώρο είναι εφικτή μέσω της ειδικής χρήσης γης «Διοίκηση», η οποία θα επιτρέψει την άμεση εγκατάσταση της νέας οργανικής μονάδας του Πυροσβεστικού Σώματος μόλις αυτή ιδρυθεί. 

Υπενθυμίζεται ότι οι σχετικές διαδικασίες παραχώρησης χρήσης του εν λόγω ακινήτου έχουν ξεκινήσει από τον Δήμο Αμυνταίου ο οποίος απέστειλε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αίτημα δωρεάν παραχώρησης γραφείων του κτιρίου του πρώην ΚΕΓΕ Αμυνταίου. Άμεσος στόχος σύμφωνα με 

 

τον Σταύρο Παπασωτηρίου παραμένει η δημιουργία και λειτουργία τοπικού Συντονιστικού Κέντρου Πολιτικής Προστασίας και Πυροσβεστικού Κλιμακίου στο Δήμο Αμυνταίου.

Οι Bookmarkers στην Ξάνθη, με βιβλία, δώρα και γνώση

 


Οι Bookmarkers επισκέφθηκαν σχολεία και πολιτιστικούς φορείς της Ξάνθης, προσφέροντας βιβλία, εξοπλισμό και ενισχύοντας τη φιλαναγνωσία.

Με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας και την ενίσχυση ζωντανών κοινοτήτων μάθησης, οι Bookmarkers βρέθηκαν στις 17 Ιουνίου 2026 στην Ξάνθη, πραγματοποιώντας σειρά επισκέψεων σε σχολεία και πολιτιστικούς φορείς της περιοχής. Στο πλαίσιο της δράσης προσφέρθηκαν λογοτεχνικά βιβλία, ηλεκτρονικοί υπολογιστές και εκπαιδευτικός εξοπλισμός, ενώ αναδείχθηκαν σημαντικές πρωτοβουλίες που συνδέουν το βιβλίο με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την κοινωνική συνοχή.

Σχολικές βιβλιοθήκες - Ζωντανοί πυρήνες γνώσης

Πρώτος σταθμός ήταν το Γυμνάσιο Σμίνθης, έπειτα από σχετικό αίτημα της σχολικής μονάδας. Οι Bookmarkers παρέδωσαν λογοτεχνικά βιβλία για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η βιβλιοθήκη για τους μαθητές της περιοχής.

Το σχολείο βρίσκεται στον ορεινό όγκο της Ξάνθης, στον Δήμο Μύκης, και φιλοξενεί αποκλειστικά μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας, με έντονο το στοιχείο της διγλωσσίας και της καθημερινής χρήσης της πομακικής διαλέκτου. Σε μια περιοχή όπου δεν λειτουργεί Δημόσια Βιβλιοθήκη, η σχολική βιβλιοθήκη αποτελεί τη βασική πύλη πρόσβασης των μαθητών στον κόσμο του βιβλίου.

Παρά τους περιορισμένους πόρους, η σχολική κοινότητα έχει δημιουργήσει μια αξιόλογη βιβλιοθήκη με τίτλους κλασικής και σύγχρονης λογοτεχνίας, ιστορίας, μυθολογίας, τεχνών και ποίησης. Η βιβλιοθήκη λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς με ενεργή συμμετοχή των μαθητών και προγράμματα φιλαναγνωσίας, ενώ φέτος οι μαθητές προχώρησαν ακόμη και στην έκδοση παραμυθιού σε γραφή Braille.

Το σχολείο αναπτύσσει σημαντική εξωστρέφεια μέσα από μαθητικά συνέδρια, εκδόσεις, παρουσιάσεις βιβλίων και συνεργασίες με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα διαθέτει λαογραφικό μουσείο με σύστημα ξενάγησης μέσω QR codes και σχεδιάζει τη δημιουργία μουσείου καπνού.

Τη συζήτηση συντόνισαν ο πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής των Bookmarkers Νίκος Α. Κούκης και η διευθύντρια του σχολείου Ζήνα Ματσούδη, παρουσία εκπαιδευτικών και μαθητών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα νέα βιβλία και να ανταλλάξουν απόψεις για τη χαρά της ανάγνωσης.

Στη συνέχεια, οι Bookmarkers επισκέφθηκαν το 3ο Γυμνάσιο Ξάνθης «Μέλπω Μερλιέ», όπου προσφέρθηκαν λογοτεχνικά βιβλία, ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής και ένας πίνακας για την περαιτέρω αναβάθμιση της σχολικής βιβλιοθήκης.

Η μαθητική δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου, που εγκαινιάστηκε το 2021, αποτελεί αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και αποφοίτων. Ξεκινώντας από δωρεές ήδη από το 1978, διαθέτει σήμερα περίπου 800 τίτλους βιβλίων, ηλεκτρονικά καταγεγραμμένους, που καλύπτουν ευρύ φάσμα θεματικών πεδίων.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε διαδραστική συζήτηση ανάμεσα στον πρόεδρο των Bookmarkers, τον διευθυντή του σχολείου Αλέξανδρο Δημαρά, εκπροσώπους του Συλλόγου Διδασκόντων και μαθητές που συμμετέχουν ενεργά στη λειτουργία της βιβλιοθήκης. Κοινός στόχος είναι η επέκταση του δανεισμού στους μαθητές του Λυκείου και, σε δεύτερο χρόνο, η μετατροπή της σε μια ανοιχτή «βιβλιοθήκη της γειτονιάς».

Ιδιαίτερα συγκινητικές ήταν οι μαρτυρίες των μαθητών, οι οποίοι ανέφεραν ότι η ενασχόλησή τους με τα βιβλία τους βοήθησε να γίνουν πιο υπεύθυνοι, δημιουργικοί και να αναπτύξουν βαθύτερη σχέση με τη γνώση.

Από τις υποτροφίες έως τα «εστιατόρια ποίησης»

Οι διευθύνσεις και οι εκπαιδευτικές κοινότητες των δύο σχολείων εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τους Bookmarkers για τη στήριξη των σχολικών βιβλιοθηκών, καθώς και προς τον εμπνευστή της πρωτοβουλίας, ιδρυτικό μέλος και νόμιμο εκπρόσωπο της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας, πρώην Γενικό Γραμματέα του Πρωθυπουργού, Γρηγόρη Δημητριάδη, η συμβολή του οποίου κατέστησε δυνατή την υλοποίηση της δωρεάς.

Όπως επισημάνθηκε κατά τις επισκέψεις, η έμπρακτη στήριξη δράσεων που ενισχύουν την πρόσβαση των νέων στο βιβλίο και τη γνώση αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ειδικά σε σχολικές κοινότητες που, παρά τις δυσκολίες, αναπτύσσουν αξιόλογες πολιτιστικές και εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες.

Η επίσκεψη στην Ξάνθη συνεχίστηκε στο Ευπατρίδιον Ίδρυμα Εμμανουήλ και Ευαγγελίας Δημητράκη, έναν οργανισμό που επενδύει στην εκπαίδευση, την κοινωνική συνοχή και τον πολιτισμό, στηρίζοντας την έρευνα, τις υποτροφίες και καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις.

Το Ίδρυμα φιλοξενεί βιωματικά προγράμματα για παιδιά, δράσεις φιλαναγνωσίας, αφήγησης και θεάτρου, ενώ διαθέτει εκθεσιακές ενότητες όπως η αναπαράσταση του Μηχανισμού των Αντικυθήρων από LEGO, το Μουσείο Διοραμάτων Playmobil, η «Πολιτεία του Καραγκιόζη» και εκθέσεις φωτογραφίας και εικαστικών, αξιοποιώντας παράλληλα σύγχρονες τεχνολογίες NFC και QR codes. Παράλληλα, προχωρά στην υλοποίηση νέων προγραμμάτων υποτροφιών για μεταπτυχιακές, διδακτορικές και μεταδιδακτορικές σπουδές.

Τελευταίος σταθμός ήταν το πολυβραβευμένο Βιβλιοπωλείο 2 των Θανάση Αθανασιάδη και Μαυρουδή Κουτσουρά, το οποίο έχει αναδειχθεί ως ένα από τα σημαντικότερα ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία της χώρας, καθώς και ο χώρος της Βασιλικής Στρώλη, η οποία έχει δημιουργήσει στην Ξάνθη ένα πρωτότυπο εργαστήρι φιλαναγνωσίας και δημιουργικής έκφρασης.

Μέσα από καινοτόμες δράσεις που αντιμετωπίζουν το βιβλίο ως εργαλείο καλλιέργειας ενεργών πολιτών, αλλά και μέσω των ιδιαίτερων «εστιατορίων ποίησης», όπου οι επισκέπτες «παραγγέλνουν» συγγραφείς και «πληρώνουν» με κείμενα, αναδεικνύεται μια διαφορετική προσέγγιση της ανάγνωσης και της συμμετοχής στον πολιτισμό.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων συζητήθηκαν προοπτικές μελλοντικών συνεργασιών, επιβεβαιώνοντας ότι η φιλαναγνωσία αποτελεί συλλογική υπόθεση και ότι οι κοινότητες που επενδύουν στο βιβλίο επενδύουν ταυτόχρονα στη γνώση, τη δημιουργικότητα και το μέλλον.

Στ. Παπασωτηρίου: «Προτεραιότητα οι οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές στη Φλώρινα»

Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα συνάντησε σήμερα στην Αθήνα ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου. Στο επίκεντρο της συζήτησής τους βρέθηκαν οι οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές καθώς και τα αναγκαία έργα υποδομών που  θα δρομολογηθούν στο Νομό μας.

Ο Σταύρος Παπασωτηρίου επεσήμανε πως με την πρόσφατη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας ικανοποιήθηκε ένα χρονίζον και δίκαιο αίτημα του νομού. Στην ίδια βάση ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ έθεσε στον αρμόδιο υπουργό τις μεγάλες προοπτικές που υπάρχουν για την επέκταση των σιδηροδρομικών συνδέσεων του νομού με γειτονικές χώρες, οι οποίες θα καταστήσουν τη Φλώρινα διαμετακομιστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας και οικονομική πύλη των Δυτικών Βαλκανίων.

Στο πλαίσιο διευκόλυνσης των τοπικών, επιβατικών και εμπορευματικών, μεταφορών ο Σταύρος Παπασωτηρίου επανέφερε το ζήτημα της απαλλαγής κατοίκων και επιχειρήσεων της Π.Ε Φλώρινας από τα διόδια της Εγνατίας Οδού. Ο Χρ. Δήμας δεσμεύθηκε να εξετάσει τις υφιστάμενες δυνατότητες προκειμένου να επιλυθεί σύντομα το θέμα αυτό.

Τέλος, ο Σταύρος Παπασωτηρίου συζήτησε με τον αρμόδιο Υπουργό το μείζον θέμα της κατασκευής του νέου κάθετου άξονα Φλώρινας – Πτολεμαΐδας. Πρόκειται για την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση της οδικής διασύνδεσης του νομού με την Εγνατία Οδό, συνολικού μήκους 51,3 χλμ., της οποίας έχει ζητηθεί η ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.

Ο Χρ. Δήμας συμμερίστηκε την αίσθηση επείγοντος που του μετέφερε ο Βουλευτής και συμφώνησε πως ένα τέτοιο έργο θα επηρέαζε θετικά την ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής. Για να τύχει περαιτέρω επεξεργασίας, ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε ότι το ζήτημα αυτό θα εξεταστεί στο πλαίσιο της ευρύτερης διυπουργικής δουλειάς που γίνεται για την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών στη Δυτική Μακεδονία και ευχαρίστησε τον Βουλευτή Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ για την ενημέρωση.

Ευχαριστήρια Επιστολή προς το Κέντρο Υγείας Αμυνταίου και το Νοσοκομείο Φλώρινας


   Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου και του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, για το αμέριστο ενδιαφέρον, τον σεβασμό, την στοργική φροντίδα, τον άριστο επαγγελματισμό και την επιστημονική τους κατάρτιση, που επέδειξαν κατά την περιπέτεια της υγείας μου.

  Τέτοιες πράξεις τιμούν την ιατρική και νοσηλευτική επιστήμη και αποτελούν λαμπρό παράδειγμα για τους νέους ιατρούς και νοσηλευτές.

   Ευχαριστώ θερμά και το ΕΚΑΒ για την άμεση ανταπόκριση και τον υψηλό βαθμό επαγγελματισμού, καθώς και την προσεκτική φροντίδα για τη διακομιδή μου.

   Εύχομαι υγεία, δύναμη και κάθε ευλογία στη ζωή τους.

 Με εκτίμηση

 Γρηγόρης Τσαγκίδης

 Ιατρός

3η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας

Tsalikakis G. Dimitrios

Koupkas Michael

Η Φλώρινα υποδέχεται το Final 8 του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Μπάσκετ Παίδων

 


Ο Δήμος Φλώρινας έχει την ιδιαίτερη τιμή και χαρά να φιλοξενεί το Final 8 του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Μπάσκετ Παίδων, μίας από τις σημαντικότερες διοργανώσεις του ελληνικού αναπτυξιακού αθλητισμού.

Για τέσσερις ημέρες, η Φλώρινα θα βρεθεί στο επίκεντρο του ελληνικού μπάσκετ, φιλοξενώντας οκτώ κορυφαίες ομάδες παίδων από όλη τη χώρα. Νεαροί αθλητές, προπονητές, συνοδοί, οικογένειες και φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη μας, να απολαύσουν τη φιλοξενία των κατοίκων της και να ζήσουν μια μοναδική αθλητική εμπειρία.

Η διοργάνωση αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση του αθλητικού τουρισμού και της τοπικής οικονομίας, καθώς εκατοντάδες επισκέπτες θα βρεθούν στη Φλώρινα, αξιοποιώντας τις τουριστικές, εμπορικές και πολιτιστικές υποδομές της περιοχής. Παράλληλα, αναδεικνύεται η δυνατότητα της πόλης να φιλοξενεί μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητά της σε πανελλαδικό επίπεδο.

Ο Δήμος Φλώρινας, σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, τους τοπικούς φορείς και τους εθελοντές, εργάζεται συστηματικά για την άρτια διεξαγωγή της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για όλους τους συμμετέχοντες.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των αγώνων του Final 8, που θα διεξαχθεί στο ΔΑΚ Φλώρινας:

Τετάρτη 24/06/26

13.00 ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας – ΑΟΚ Χανιά

15.30 ΓΑΣ Κομοτηνή – ΑΟ Εκπ. Ο Πλάτων

18.00 ΔΕΚΑ – Ολυμπιακός

20.00 ΑΣΠ Προμηθέας – ΓΣ Περιστερίου

Πέμπτη 25/6/2026 

12.30 ΑΟΚ Χανιά – ΔΕΚΑ

15.00 Ολυμπιακός – ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας

17.30 ΓΣ Περιστερίου – ΓΑΣ Κομοτηνή

20.00 ΑΟ Εκπ. Ο Πλάτων – ΑΣΠ Προμηθέας

Παρασκευή 26/6/2026

12.00 ΔΕΚΑ – ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας

14.30 ΑΟΚ Χανιά – Ολυμπιακός

17.00 ΓΑΣ Κομοτηνή – ΑΣΠ Προμηθέας

19.30 ΓΣ Περιστερίου – ΑΟ Εκπ. Ο Πλάτων

Σάββατο 27/6/2026

14.30 1ος Α’ Ομίλου – 2ος Β’ Ομίλου (Γ1)

17.00 2ος Α’ Ομίλου – 1ος Β΄ Ομίλου (Γ2)

Κυριακή 28/6/2026

13.00 Ηττημένος Γ1 – Ηττημένος Γ2 (3η και 4η Θέση)

15.30 Νικητής Γ1 – Νικητής Γ2 (1η και 2η Θέση)



Συνάντηση του Δημάρχου Φλώρινας με μέλη του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου Φλώρινας


 Με μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου Φλώρινας συναντήθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τη δραστηριότητα του Συλλόγου, ζητήματα προστασίας και διαχείρισης του φυσικού περιβάλλοντος, καθώς και δράσεις που μπορούν να υλοποιηθούν από κοινού προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και της ευρύτερης περιοχής.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη διατήρησης και ανάδειξης του φυσικού πλούτου της περιοχής, στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των πολιτών, αλλά και στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των συλλογικών φορέων για την αντιμετώπιση ζητημάτων που σχετίζονται με το περιβάλλον και την ύπαιθρο, όπως η συγκρότηση ομάδων πυρασφάλειας και πολιτικής προστασίας και η διαχείριση της θηροπανίδας.

Ο κ. Γιαννάκης ευχαρίστησε τα μέλη του Συλλόγου για την επίσκεψη και υπογράμμισε τη σημασία της διαρκούς επικοινωνίας και συνεργασίας, τονίζοντας πως η δημοτική αρχή θα στηρίζει έμπρακτα τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του Συλλόγου.

Από την πλευρά τους, τα μέλη του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου ευχαρίστησαν τον κ. Δήμαρχο για τη συνάντηση και εξέφρασαν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν τη στενή συνεργασία με τον Δήμο Φλώρινας σε δράσεις κοινού ενδιαφέροντος.

Η Φλώρινα έγινε μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού στο Go Florina – Run The City


 Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο δρομικών αγώνων Go Florina – Run The City Experience, που διοργάνωσε η Go Events με την υποστήριξη του Δήμου Φλώρινας, το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Ιουνίου, μετατρέποντας την πόλη σε μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού, εξωστρέφειας και συμμετοχής.

Εκατοντάδες δρομείς (πάνω από 400) κάθε ηλικίας, κάτοικοι και επισκέπτες από διάφορες περιοχές της χώρας και το εξωτερικό, συμμετείχαν στις αγωνιστικές διαδρομές, γεμίζοντας τους δρόμους της Φλώρινας με ενέργεια και χαμόγελα.

Οι αγώνες ξεκίνησαν το απόγευμα του Σαββάτου με την παραποτάμια διαδρομή των 5 χιλιομέτρων, η οποία είχε ως σημείο εκκίνησης και τερματισμού την πλατεία Γεωργίου Μόδη. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διασχίσουν μια ιδιαίτερα όμορφη διαδρομή κατά μήκος του ποταμού Σακουλέβα, απολαμβάνοντας το μοναδικό φυσικό και αστικό τοπίο της πόλης.

Το βράδυ της ίδιας ημέρας ακολούθησε ο αγώνας δρόμου 3 χιλιομέτρων, προσφέροντας ξεχωριστές εικόνες και μια μοναδική ατμόσφαιρα στο κέντρο της Φλώρινας.

Η κορύφωση της διοργάνωσης ήρθε την Κυριακή με τον αγώνα των 10 χιλιομέτρων. Οι αθλητές ξεκίνησαν από τον Σ.Σ. Ιωαννίδη και στη συνέχεια διέσχισαν μια απαιτητική αλλά ιδιαίτερα όμορφη διαδρομή, τερματίζοντας στην κεντρική πλατεία της πόλης, μέσα σε θερμό χειροκρότημα.

Ιδιαίτερα όμορφες στιγμές προσέφερε ο αγώνας «Run Together» του ενός χιλιομέτρου, στον οποίο συμμετείχαν άνθρωποι όλων των ηλικιών, αλλά κυρίως παιδιά.

Το Go Florina – Run The City Experience απέδειξε στην πράξη ότι ο αθλητισμός μπορεί να ενώσει ανθρώπους, γενιές και συναισθήματα. Κάθε τερματισμός αποτέλεσε μια προσωπική νίκη και κάθε χειροκρότημα μια υπενθύμιση ότι ο αθλητισμός δεν μετριέται μόνο σε χιλιόμετρα, αλλά κυρίως σε εμπειρίες και στιγμές που μένουν χαραγμένες στη μνήμη.

Παράλληλα, η διοργάνωση ανέδειξε τη μοναδική ταυτότητα της Φλώρινας, την ομορφιά της πόλης, τη φιλοξενία των ανθρώπων της και τη δυναμική της να φιλοξενεί σημαντικά αθλητικά γεγονότα, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την τουριστική της προβολή.

Τα παραπάνω επισήμανε και ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης, ευχαριστώντας όλους όσοι συνέβαλλαν στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση, αλλά και όσους συμμετείχαν και τις δύο ημέρες.

Ο Δήμος Φλώρινας απευθύνει θερμές ευχαριστίες σε όλους τους δρομείς, τους εθελοντές και το Γραφείο Εθελοντισμού, τους υποστηρικτές, τους τοπικούς φορείς, την Διεύθυνση Αστυνομίας και το Τμήμα Τροχαίας Φλώριναςτο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας και το ΕΚΑΒ, τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Καθαριότητας, καθώς και σε όλους τους πολίτες που αγκάλιασαν τη διοργάνωση και συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της.

Η μεγαλύτερη επιτυχία του Go Florina δεν αποτυπώνεται μόνο στους αριθμούς των συμμετοχών, αλλά στις εικόνες: στα παιδιά που έτρεξαν για πρώτη φορά, στις οικογένειες που κατέκλυσαν τους δρόμους, στους αθλητές που ξεπέρασαν τα όριά τους και στη Φλώρινα που απέδειξε ότι μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον αθλητικό χάρτη της χώρας.

 

Οι νικητές των κατηγοριών

χλμ Ανδρών

αννίδης Βαγγέλης

Δημητριάδης Αμβρόσιος

Ζήσης Ιωάννης

χλμ Γυναικών

Ιωάννου Έλενα

Παπούλκα Κυριακή

Κοτσώνη Ιλαέιρα

10 χλμ Ανδρών

Αναστασιάδης Κωνσταντίνος

Αφορόζης Κωνσταντίνος

Shamoski Marihan

10 χλμ Γυναικών 

Nάτσια Κωνσταντίνα

Χουνουζίδου Χριστίνα

Γρηγοριάδου Μαρία

Αναλυτικά οι νικητές κάθε ηλικιακής κατηγορίας στη σελίδα my.esportevents.gr/results.php?id=20260054

 

22/06/2026

Μηχανοκίνητη πορεία αγροτών στο Αμύνταιο


 ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

Ανατολικής Εορδαίας και Νότιας  Λεκάνης Βεγορίτιδας

Το χειμώνα βγήκαμε στους δρόμους γιατί δεν μπορούσαμε πλέον να επιβιώσουμε. Σήμερα, ηκατάσταση όχι μόνο δεν έχει βελτιωθεί, αλλά οξύνεται επικίνδυνα. Τα προβλήματα που μας έβγαλαν σταμπλόκα παραμένουν και γιγαντώνονται.

Το κόστος παραγωγής, εξαιτίας του πολέμου και της ακρίβειας, παραμένει στα ύψη. Οι πληρωμέςκαθυστερούν με αδικαιολόγητες «καρατομήσεις». Η επέκταση του συστήματος monitoring, πουαποφασίστηκε στην ΕΕ και ενσωματώθηκε στην ΚΑΠ, μας φέρνει σε ακόμα χειρότερη θέση, καθώς οδηγεί σε άδικες περικοπές, στραγγαλίζοντας περαιτέρω το εισόδημά μας. 

Βρισκόμαστε στο φουλ των καλλιεργητικών εργασιών και η ρευστότητα είναι μηδενική. Δεν πάει άλλο!Διεκδικούμε να δοθεί τώρα, υπό τη μορφή αναπλήρωσης εισοδήματος, το 1 δισεκατομμύριο ευρώ που με βάση τους υπολογισμούς της ίδιας της κυβέρνησης και της ΕΕ, έχει υπεξαιρεθεί και χαθεί από τις τσέπες μας τα τελευταία 7 χρόνια λόγω του σκανδάλου στον ΟΠΕΚΕΠΕ.

Παράλληλα, απαιτούμε άμεσα:

Μείωση κόστους παραγωγής: Αφορολόγητο πετρέλαιο και πλαφόν στο ρεύμα. Απαιτούμε το πετρέλαιο στον αγρότη στο 1 ευρώ, όπως υποσχέθηκε η κυβέρνηση την περίοδο των μπλόκων.

Εγγυημένες τιμές: Τιμές που να καλύπτουν το κόστος παραγωγής, να αφήνουν εισόδημα επιβίωσης και να μας επιτρέπουν να συνεχίσουμε να παράγουμε.

Άμεση καταβολή ενισχύσεων και αποζημιώσεων: Όχι άλλες δικαιολογίες και αποκλεισμοί.

Οι κτηνοτρόφοι βρίσκονται στο έλεος της ευλογιάς και του αφθώδη πυρετού. Η κυβέρνηση, ιεραρχώντας την κερδοφορία των μεγαλοεξαγωγέων φέτας, αρνείται να προχωρήσει σε εμβολιασμούς, αφήνοντας τους κτηνοτρόφους απροστάτευτους. Απαιτούμε άμεσα μέτρα προστασίας και αποζημιώσεις για τις απώλειες.

Παρεμβάσεις για διεκδίκηση νομοθετικής ρύθμισης για τη διαγραφή των διώξεων. Είναι απαράδεκτο η κυβέρνηση να παρέχει ασυλία στα στελέχη της που οργάνωσαν τη «συμμορία» στον ΟΠΕΚΕΠΕ και ταυτόχρονα να σέρνει στα δικαστήρια τους αγρότες που αγωνίστηκαν για το δίκιο τους και την επιβίωσή τους. Απαιτούμε να μπουν στο αρχείο όλες οι διώξεις για τις δίκαιες κινητοποιήσεις του χειμώνα.

Στο πλαίσιο αυτό ανταποκρινόμαστε στο κάλεσμα της ΠΕΜ για κινητοποιήσεις πανελλαδικές sτις 23-25 Ιουλίου. 

Καλούμε σε μηχανοκίνητη πορεία στο Αμύνταιο με τατρακτέρ και τα αγροτικά οχήματα την Τετάρτη 24 Ιούλη στις 20:00! (Προσυγκέντρωση στα lidl)

Δεν ζητάμε ελεημοσύνη, απαιτούμε το δικαίωμα να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μόχθο μας.