®

24/06/2026

Ευχαριστήριο του Συγκροτήματος Kefi_Up


  Ευχαριστήριο  

Μετά από την όμορφη καλοκαιρινή βραδιά που περάσαμε εχθές, η οποία ήταν γεμάτη με μουσική, χαρά και συγκίνηση, το συγκρότημα Kefi_Up Φλώρινας αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις θερμές του ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της ξεχωριστής εκδήλωσης.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους εθελοντές μουσικούς και τραγουδιστές που με το ταλέντο, την προσφορά και την αγάπη τους για τη μουσική χάρισαν σε όλους μας μια αξέχαστη βραδιά.

Τραγούδι

• Becky Blue-Ρεβέκκα Περχανίδου

• Χριστιάνα Τσουμίτα

Μουσικά όργανα και τραγούδι

• Βέρτκας Κώστας

• Ρέμπελος Κλήμης 

• Τσορμπάρης Γιώργος 

• Χριστίδης Μηνάς

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά και τις οικογένειές τους, για την παρουσία, τη συμμετοχή και τη στήριξή τους. Είναι πάντα η μεγαλύτερη δύναμή μας.

 

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στις τοπικές αρχές και στους εκπροσώπους των φορέων που μας τίμησαν με την παρουσία τους και μοιράστηκαν μαζί μας τη γιορτή της μουσικής και της έναρξης του καλοκαιριού.

 

Η συμμετοχή του ΚΔΑΠμεΑ του Δήμου Φλώρινας ήταν καταλυτική και τους ευχαριστούμε πολύ!!!

 

Ευχαριστούμε τους φοιτητές του Τμήματος Ψυχολογίας που συνέδραμαν στην υλοποίηση πολλών εκδηλώσεων εθελοντικά και η βραδιά αυτή συνέπεσε με την ολοκλήρωση της πρακτικής άσκησής τους. Καλή σταδιοδρομία! Την αξίζετε!

 

Ευχαριστούμε, επίσης, τον χορηγό της εκδήλωσης, TsotakisPlace – cafe-bar & activities, για τη φιλοξενία και την υποστήριξή του.

Η μουσική έχει τη δύναμη να μας ενώνει, να μας εμπνέει και να μας χαρίζει στιγμές που μένουν στην καρδιά.

Σας ευχαριστούμε όλους που υποδεχθήκαμε μαζί το καλοκαίρι… μελωδικά! 

Εις το επανιδείν!!!

 

Αναζητείται προσωπικό για εποχική απασχόληση




 Η εταιρεία Κυρ Γιάννη Α.Ε. αναζητά προσωπικό για εποχική απασχόληση στο οινοποιείο, κατά την περίοδο του τρύγου (01/08/2026 – 30/10/2026).

 

Αρμοδιότητες:

  • Φόρτωση και εκφόρτωση τελάρων σταφυλιών.
  • Υποστήριξη των εργασιών του τρύγου, σύμφωνα με τις οδηγίες των υπευθύνων.

 

Παρακαλούμε για την ηλεκτρονική αποστολή των αιτήσεων στη διεύθυνση: info@kiryianni.gr


Μια ροζέ γευσιγνωσία από το κτήμα Κυρ-Γιάννη στον Άγιο Παντελεήμονα

 


Την Κυριακή 28 Ιουνίου,το Κτήμα Κυρ-Γιάννη προσκαλεί τους φίλους του κρασιού σε μια ξεχωριστή καλοκαιρινή βραδιά στο οινοποιείο, στον Άγιο Παντελεήμονα Αμυνταίου. Με αφορμή την Πανσέληνο του Ιουνίου, γνωστή και ως Πανσέληνος της Φράουλας, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια γευσιγνωσία αφιερωμένη στις ροζέ ετικέτες του Κτήματος και να παρακολουθήσουν το ηλιοβασίλεμα και την εντυπωσιακή Πανσέληνο, με φόντο τη λίμνη Βεγορίτιδα.

Με τη συνοδεία των πλήκτρων του Δημήτρη Λεοντάρη, οι οινόφιλοι θα δοκιμάσουν τέσσερις αγαπημένες ετικέτες από τον αμπελώνα του Αμυνταίου και θα ανακαλύψουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μέσα από ένα ταξίδι αρωμάτων, γεύσεων και χρωμάτων. Περιλαμβάνονται: AKAKIES Sparkling, AKAKIES, ΜΠΛΕ ΤΡΑΚΤΕΡ Ροζέ και L’ ESPRITDULAC.

Οι μελωδίες του πιάνου, η μαγευτική θέα προς τη λίμνη Βεγορίτιδα και οι καλοκαιρινές αποχρώσεις του δειλινού και του φεγγαριού, συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό για μια αξέχαστη οινική εμπειρία.

From Sunset to Full Moon
Mια ροζέ γευσιγνωσία από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη στο Αμύνταιο

Κυριακή 28 Ιουνίου
Ώρα έναρξης: 20:00
Σημείο συνάντησης: Οινοποιείο Κτήματος Κυρ-Γιάννη, Άγιος Παντελεήμονας
Τιμή: Επιτόπια κατανάλωση
Dresscode: Μια ροζ πινελιά στην εμφάνισή σας!

Συγχαρητήριο μήνυμα του Βουλευτή Φλώρινας για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδος από την Ιωάννα Τερπίνα.

 


Θερμά συγχαρητήρια στην Ιωάννα Τερπίνα για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ελλάδος στο ξίφος ασκήσεως στην κατηγορία Παγκορασίδων, καθώς και σε όλους τους αθλητές του συλλόγου που συμμετείχαν στους αγώνες, δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό.

Οι επιτυχίες και η συνολική παρουσία των παιδιών αποδεικνύουν στην πράξη την εξαιρετική δουλειά που γίνεται συστηματικά στις υποδομές της Γ.Ε.Φ.

Πολλά συγχαρητήρια στους προπονητές για την καθοδήγηση, καθώς και στους γονείς που στέκονται καθημερινά αρωγοί στην προσπάθεια των παιδιών τους. 

Καλή συνέχεια και πάντα επιτυχίες στις επόμενες διοργανώσεις.

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου λόγω ολοκλήρωσης εργασιών

 



Ο Δήμος Φλώρινας ενημερώνει τους δημότες και τους επισκέπτες ότι, στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του έργου «Παρεμβάσεις Οδικής Ασφάλειας επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου», το οποίο είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας του Ταμείου Ανάκαμψης, συνολικού αρχικού προϋπολογισμού 1.275.000,00 ευρώ (με ΦΠΑ), θα εφαρμοστούν οι αναγκαίες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περιοχή.

Συγκεκριμένα, η οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου θα παραμείνει κλειστή καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας για την κυκλοφορία οχημάτων από την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 έως και την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026, προκειμένου να εκτελεστούν οι τελικές εργασίες κατασκευής υπερυψωμένων διασταυρώσεων και υπερυψωμένων διαβάσεων πεζών, στο τμήμα από την οδό Ι. Καραβίτη έως την οδό ΣτΔραγούμη.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών θα πραγματοποιηθεί ασφαλτόστρωση για την διαμόρφωση αντιολισθηρού και αντιπαγωτικού οδοστρώματος, ενώ σε συνδυασμό με τα ανακατασκευασμένα πεζοδρόμια από φυσικά υλικά, η οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου θα αποδοθεί σε κατοίκους και επισκέπτες ως μία σύγχρονη αστική παρέμβαση που αναβαθμίζει την οδική ασφάλεια, την προσβασιμότητα και την ποιότητα του δημόσιου χώρου.

Το έργο αποτελεί μία από τις πρώτες ολοκληρωμένες παρεμβάσεις βιώσιμης αστικής κινητικότητας στην πόλη, με στόχο τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου και πιο φιλικού περιβάλλοντος για πεζούς και οχήματα, την αισθητική αναβάθμιση του αστικού τοπίου και την ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας της περιοχής.

Ο Δήμος Φλώρινας αντιλαμβάνεται ότι οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ενδέχεται να προκαλέσουν δυσκολίες στην καθημερινή μετακίνηση κατοίκων, επαγγελματιών και επισκεπτών. Δυστυχώς στα μεγάλα έργα εντός του οικιστικού ιστού η ταλαιπωρία των πολιτών είναι αναπόφευκτη, γι’ αυτό προσπαθούμε να την μετριάσουμε στο μέτρο του εφικτού. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη και ευχαριστούμε όλες και όλουςγια την κατανόηση, την υπομονή και τη συνεργασία τους.

Με τη συμβολή όλων, οι εργασίες θα ολοκληρωθούν με ασφάλεια και εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, παραδίδοντας στην πόλη έναν αναβαθμισμένο δημόσιο χώρο, που θα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των συνδημοτών και θα συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη και την αναζωογόνηση του εμπορικού κέντρου.

23/06/2026

Δωρεά της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φλώρινας για τον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Φλώρινας

 


Το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος είχε συνάντηση με εκπροσώπους της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φλώρινας.

Κατά τη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της Ενώσεως προσέφεραν χρηματική δωρεά για την ενίσχυση του έργου αποκαταστάσεως και αποπερατώσεως των εργασιών που πραγματοποιούνται στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Φλώρινας.

Ο Μητροπολίτης μας ευχαρίστησε θερμά τα μέλη της Ενώσεως για την αξιέπαινη πρωτοβουλία τους και την έμπρακτη στήριξη προς το έργο της Εκκλησίας, ευχόμενος ο Χριστός και η Αγία Παρασκευή να τους χαρίζουν υγεία, δύναμη και πλούσια ευλογία στο απαιτητικό έργο που επιτελούν καθημερινά.

Στ. Παπασωτηρίου: «Δρομολογείται η στέγαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αμυνταίου»


 Σε χώρους του πρώην ΚΕΓΕ (Κέντρου Γεωργικής Εκπαίδευσης) Αμυνταίου θα μπορέσει να συστεγαστεί το υπό ίδρυση Πυροσβεστικό Κλιμάκιο του Δήμου. Αυτό ήταν το συμπέρασμα της σημερινής συνάντησης στην Αθήνα του Βουλευτή Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρου Παπασωτηρίου με την υφυπουργό Περιβάλλοντος, αρμόδια για θέματα Χωροταξίας και Πολεοδομίας Μαριλένα Σούκουλη – Βιλιάλη.

Σύμφωνα με την αρμόδια υφυπουργό, η συστέγαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου με άλλες δημόσιες υπηρεσίες που ήδη λειτουργούν στον ίδιο χώρο είναι εφικτή μέσω της ειδικής χρήσης γης «Διοίκηση», η οποία θα επιτρέψει την άμεση εγκατάσταση της νέας οργανικής μονάδας του Πυροσβεστικού Σώματος μόλις αυτή ιδρυθεί. 

Υπενθυμίζεται ότι οι σχετικές διαδικασίες παραχώρησης χρήσης του εν λόγω ακινήτου έχουν ξεκινήσει από τον Δήμο Αμυνταίου ο οποίος απέστειλε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αίτημα δωρεάν παραχώρησης γραφείων του κτιρίου του πρώην ΚΕΓΕ Αμυνταίου. Άμεσος στόχος σύμφωνα με 

 

τον Σταύρο Παπασωτηρίου παραμένει η δημιουργία και λειτουργία τοπικού Συντονιστικού Κέντρου Πολιτικής Προστασίας και Πυροσβεστικού Κλιμακίου στο Δήμο Αμυνταίου.

Οι Bookmarkers στην Ξάνθη, με βιβλία, δώρα και γνώση

 


Οι Bookmarkers επισκέφθηκαν σχολεία και πολιτιστικούς φορείς της Ξάνθης, προσφέροντας βιβλία, εξοπλισμό και ενισχύοντας τη φιλαναγνωσία.

Με στόχο την προώθηση της φιλαναγνωσίας και την ενίσχυση ζωντανών κοινοτήτων μάθησης, οι Bookmarkers βρέθηκαν στις 17 Ιουνίου 2026 στην Ξάνθη, πραγματοποιώντας σειρά επισκέψεων σε σχολεία και πολιτιστικούς φορείς της περιοχής. Στο πλαίσιο της δράσης προσφέρθηκαν λογοτεχνικά βιβλία, ηλεκτρονικοί υπολογιστές και εκπαιδευτικός εξοπλισμός, ενώ αναδείχθηκαν σημαντικές πρωτοβουλίες που συνδέουν το βιβλίο με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την κοινωνική συνοχή.

Σχολικές βιβλιοθήκες - Ζωντανοί πυρήνες γνώσης

Πρώτος σταθμός ήταν το Γυμνάσιο Σμίνθης, έπειτα από σχετικό αίτημα της σχολικής μονάδας. Οι Bookmarkers παρέδωσαν λογοτεχνικά βιβλία για τον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η βιβλιοθήκη για τους μαθητές της περιοχής.

Το σχολείο βρίσκεται στον ορεινό όγκο της Ξάνθης, στον Δήμο Μύκης, και φιλοξενεί αποκλειστικά μαθητές της μουσουλμανικής μειονότητας, με έντονο το στοιχείο της διγλωσσίας και της καθημερινής χρήσης της πομακικής διαλέκτου. Σε μια περιοχή όπου δεν λειτουργεί Δημόσια Βιβλιοθήκη, η σχολική βιβλιοθήκη αποτελεί τη βασική πύλη πρόσβασης των μαθητών στον κόσμο του βιβλίου.

Παρά τους περιορισμένους πόρους, η σχολική κοινότητα έχει δημιουργήσει μια αξιόλογη βιβλιοθήκη με τίτλους κλασικής και σύγχρονης λογοτεχνίας, ιστορίας, μυθολογίας, τεχνών και ποίησης. Η βιβλιοθήκη λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς με ενεργή συμμετοχή των μαθητών και προγράμματα φιλαναγνωσίας, ενώ φέτος οι μαθητές προχώρησαν ακόμη και στην έκδοση παραμυθιού σε γραφή Braille.

Το σχολείο αναπτύσσει σημαντική εξωστρέφεια μέσα από μαθητικά συνέδρια, εκδόσεις, παρουσιάσεις βιβλίων και συνεργασίες με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα διαθέτει λαογραφικό μουσείο με σύστημα ξενάγησης μέσω QR codes και σχεδιάζει τη δημιουργία μουσείου καπνού.

Τη συζήτηση συντόνισαν ο πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής των Bookmarkers Νίκος Α. Κούκης και η διευθύντρια του σχολείου Ζήνα Ματσούδη, παρουσία εκπαιδευτικών και μαθητών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα νέα βιβλία και να ανταλλάξουν απόψεις για τη χαρά της ανάγνωσης.

Στη συνέχεια, οι Bookmarkers επισκέφθηκαν το 3ο Γυμνάσιο Ξάνθης «Μέλπω Μερλιέ», όπου προσφέρθηκαν λογοτεχνικά βιβλία, ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής και ένας πίνακας για την περαιτέρω αναβάθμιση της σχολικής βιβλιοθήκης.

Η μαθητική δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου, που εγκαινιάστηκε το 2021, αποτελεί αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και αποφοίτων. Ξεκινώντας από δωρεές ήδη από το 1978, διαθέτει σήμερα περίπου 800 τίτλους βιβλίων, ηλεκτρονικά καταγεγραμμένους, που καλύπτουν ευρύ φάσμα θεματικών πεδίων.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε διαδραστική συζήτηση ανάμεσα στον πρόεδρο των Bookmarkers, τον διευθυντή του σχολείου Αλέξανδρο Δημαρά, εκπροσώπους του Συλλόγου Διδασκόντων και μαθητές που συμμετέχουν ενεργά στη λειτουργία της βιβλιοθήκης. Κοινός στόχος είναι η επέκταση του δανεισμού στους μαθητές του Λυκείου και, σε δεύτερο χρόνο, η μετατροπή της σε μια ανοιχτή «βιβλιοθήκη της γειτονιάς».

Ιδιαίτερα συγκινητικές ήταν οι μαρτυρίες των μαθητών, οι οποίοι ανέφεραν ότι η ενασχόλησή τους με τα βιβλία τους βοήθησε να γίνουν πιο υπεύθυνοι, δημιουργικοί και να αναπτύξουν βαθύτερη σχέση με τη γνώση.

Από τις υποτροφίες έως τα «εστιατόρια ποίησης»

Οι διευθύνσεις και οι εκπαιδευτικές κοινότητες των δύο σχολείων εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τους Bookmarkers για τη στήριξη των σχολικών βιβλιοθηκών, καθώς και προς τον εμπνευστή της πρωτοβουλίας, ιδρυτικό μέλος και νόμιμο εκπρόσωπο της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας, πρώην Γενικό Γραμματέα του Πρωθυπουργού, Γρηγόρη Δημητριάδη, η συμβολή του οποίου κατέστησε δυνατή την υλοποίηση της δωρεάς.

Όπως επισημάνθηκε κατά τις επισκέψεις, η έμπρακτη στήριξη δράσεων που ενισχύουν την πρόσβαση των νέων στο βιβλίο και τη γνώση αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ειδικά σε σχολικές κοινότητες που, παρά τις δυσκολίες, αναπτύσσουν αξιόλογες πολιτιστικές και εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες.

Η επίσκεψη στην Ξάνθη συνεχίστηκε στο Ευπατρίδιον Ίδρυμα Εμμανουήλ και Ευαγγελίας Δημητράκη, έναν οργανισμό που επενδύει στην εκπαίδευση, την κοινωνική συνοχή και τον πολιτισμό, στηρίζοντας την έρευνα, τις υποτροφίες και καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις.

Το Ίδρυμα φιλοξενεί βιωματικά προγράμματα για παιδιά, δράσεις φιλαναγνωσίας, αφήγησης και θεάτρου, ενώ διαθέτει εκθεσιακές ενότητες όπως η αναπαράσταση του Μηχανισμού των Αντικυθήρων από LEGO, το Μουσείο Διοραμάτων Playmobil, η «Πολιτεία του Καραγκιόζη» και εκθέσεις φωτογραφίας και εικαστικών, αξιοποιώντας παράλληλα σύγχρονες τεχνολογίες NFC και QR codes. Παράλληλα, προχωρά στην υλοποίηση νέων προγραμμάτων υποτροφιών για μεταπτυχιακές, διδακτορικές και μεταδιδακτορικές σπουδές.

Τελευταίος σταθμός ήταν το πολυβραβευμένο Βιβλιοπωλείο 2 των Θανάση Αθανασιάδη και Μαυρουδή Κουτσουρά, το οποίο έχει αναδειχθεί ως ένα από τα σημαντικότερα ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία της χώρας, καθώς και ο χώρος της Βασιλικής Στρώλη, η οποία έχει δημιουργήσει στην Ξάνθη ένα πρωτότυπο εργαστήρι φιλαναγνωσίας και δημιουργικής έκφρασης.

Μέσα από καινοτόμες δράσεις που αντιμετωπίζουν το βιβλίο ως εργαλείο καλλιέργειας ενεργών πολιτών, αλλά και μέσω των ιδιαίτερων «εστιατορίων ποίησης», όπου οι επισκέπτες «παραγγέλνουν» συγγραφείς και «πληρώνουν» με κείμενα, αναδεικνύεται μια διαφορετική προσέγγιση της ανάγνωσης και της συμμετοχής στον πολιτισμό.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων συζητήθηκαν προοπτικές μελλοντικών συνεργασιών, επιβεβαιώνοντας ότι η φιλαναγνωσία αποτελεί συλλογική υπόθεση και ότι οι κοινότητες που επενδύουν στο βιβλίο επενδύουν ταυτόχρονα στη γνώση, τη δημιουργικότητα και το μέλλον.

Στ. Παπασωτηρίου: «Προτεραιότητα οι οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές στη Φλώρινα»

Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα συνάντησε σήμερα στην Αθήνα ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου. Στο επίκεντρο της συζήτησής τους βρέθηκαν οι οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές καθώς και τα αναγκαία έργα υποδομών που  θα δρομολογηθούν στο Νομό μας.

Ο Σταύρος Παπασωτηρίου επεσήμανε πως με την πρόσφατη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Φλώρινας ικανοποιήθηκε ένα χρονίζον και δίκαιο αίτημα του νομού. Στην ίδια βάση ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ έθεσε στον αρμόδιο υπουργό τις μεγάλες προοπτικές που υπάρχουν για την επέκταση των σιδηροδρομικών συνδέσεων του νομού με γειτονικές χώρες, οι οποίες θα καταστήσουν τη Φλώρινα διαμετακομιστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας και οικονομική πύλη των Δυτικών Βαλκανίων.

Στο πλαίσιο διευκόλυνσης των τοπικών, επιβατικών και εμπορευματικών, μεταφορών ο Σταύρος Παπασωτηρίου επανέφερε το ζήτημα της απαλλαγής κατοίκων και επιχειρήσεων της Π.Ε Φλώρινας από τα διόδια της Εγνατίας Οδού. Ο Χρ. Δήμας δεσμεύθηκε να εξετάσει τις υφιστάμενες δυνατότητες προκειμένου να επιλυθεί σύντομα το θέμα αυτό.

Τέλος, ο Σταύρος Παπασωτηρίου συζήτησε με τον αρμόδιο Υπουργό το μείζον θέμα της κατασκευής του νέου κάθετου άξονα Φλώρινας – Πτολεμαΐδας. Πρόκειται για την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση της οδικής διασύνδεσης του νομού με την Εγνατία Οδό, συνολικού μήκους 51,3 χλμ., της οποίας έχει ζητηθεί η ένταξη σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.

Ο Χρ. Δήμας συμμερίστηκε την αίσθηση επείγοντος που του μετέφερε ο Βουλευτής και συμφώνησε πως ένα τέτοιο έργο θα επηρέαζε θετικά την ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής. Για να τύχει περαιτέρω επεξεργασίας, ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε ότι το ζήτημα αυτό θα εξεταστεί στο πλαίσιο της ευρύτερης διυπουργικής δουλειάς που γίνεται για την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών στη Δυτική Μακεδονία και ευχαρίστησε τον Βουλευτή Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ για την ενημέρωση.

Ευχαριστήρια Επιστολή προς το Κέντρο Υγείας Αμυνταίου και το Νοσοκομείο Φλώρινας


   Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου και του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, για το αμέριστο ενδιαφέρον, τον σεβασμό, την στοργική φροντίδα, τον άριστο επαγγελματισμό και την επιστημονική τους κατάρτιση, που επέδειξαν κατά την περιπέτεια της υγείας μου.

  Τέτοιες πράξεις τιμούν την ιατρική και νοσηλευτική επιστήμη και αποτελούν λαμπρό παράδειγμα για τους νέους ιατρούς και νοσηλευτές.

   Ευχαριστώ θερμά και το ΕΚΑΒ για την άμεση ανταπόκριση και τον υψηλό βαθμό επαγγελματισμού, καθώς και την προσεκτική φροντίδα για τη διακομιδή μου.

   Εύχομαι υγεία, δύναμη και κάθε ευλογία στη ζωή τους.

 Με εκτίμηση

 Γρηγόρης Τσαγκίδης

 Ιατρός

3η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας

Tsalikakis G. Dimitrios

Koupkas Michael

Η Φλώρινα υποδέχεται το Final 8 του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Μπάσκετ Παίδων

 


Ο Δήμος Φλώρινας έχει την ιδιαίτερη τιμή και χαρά να φιλοξενεί το Final 8 του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Μπάσκετ Παίδων, μίας από τις σημαντικότερες διοργανώσεις του ελληνικού αναπτυξιακού αθλητισμού.

Για τέσσερις ημέρες, η Φλώρινα θα βρεθεί στο επίκεντρο του ελληνικού μπάσκετ, φιλοξενώντας οκτώ κορυφαίες ομάδες παίδων από όλη τη χώρα. Νεαροί αθλητές, προπονητές, συνοδοί, οικογένειες και φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη μας, να απολαύσουν τη φιλοξενία των κατοίκων της και να ζήσουν μια μοναδική αθλητική εμπειρία.

Η διοργάνωση αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση του αθλητικού τουρισμού και της τοπικής οικονομίας, καθώς εκατοντάδες επισκέπτες θα βρεθούν στη Φλώρινα, αξιοποιώντας τις τουριστικές, εμπορικές και πολιτιστικές υποδομές της περιοχής. Παράλληλα, αναδεικνύεται η δυνατότητα της πόλης να φιλοξενεί μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητά της σε πανελλαδικό επίπεδο.

Ο Δήμος Φλώρινας, σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, τους τοπικούς φορείς και τους εθελοντές, εργάζεται συστηματικά για την άρτια διεξαγωγή της διοργάνωσης, διασφαλίζοντας τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για όλους τους συμμετέχοντες.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των αγώνων του Final 8, που θα διεξαχθεί στο ΔΑΚ Φλώρινας:

Τετάρτη 24/06/26

13.00 ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας – ΑΟΚ Χανιά

15.30 ΓΑΣ Κομοτηνή – ΑΟ Εκπ. Ο Πλάτων

18.00 ΔΕΚΑ – Ολυμπιακός

20.00 ΑΣΠ Προμηθέας – ΓΣ Περιστερίου

Πέμπτη 25/6/2026 

12.30 ΑΟΚ Χανιά – ΔΕΚΑ

15.00 Ολυμπιακός – ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας

17.30 ΓΣ Περιστερίου – ΓΑΣ Κομοτηνή

20.00 ΑΟ Εκπ. Ο Πλάτων – ΑΣΠ Προμηθέας

Παρασκευή 26/6/2026

12.00 ΔΕΚΑ – ΣΚ Νικόπολη Πρέβεζας

14.30 ΑΟΚ Χανιά – Ολυμπιακός

17.00 ΓΑΣ Κομοτηνή – ΑΣΠ Προμηθέας

19.30 ΓΣ Περιστερίου – ΑΟ Εκπ. Ο Πλάτων

Σάββατο 27/6/2026

14.30 1ος Α’ Ομίλου – 2ος Β’ Ομίλου (Γ1)

17.00 2ος Α’ Ομίλου – 1ος Β΄ Ομίλου (Γ2)

Κυριακή 28/6/2026

13.00 Ηττημένος Γ1 – Ηττημένος Γ2 (3η και 4η Θέση)

15.30 Νικητής Γ1 – Νικητής Γ2 (1η και 2η Θέση)



Συνάντηση του Δημάρχου Φλώρινας με μέλη του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου Φλώρινας


 Με μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου Φλώρινας συναντήθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τη δραστηριότητα του Συλλόγου, ζητήματα προστασίας και διαχείρισης του φυσικού περιβάλλοντος, καθώς και δράσεις που μπορούν να υλοποιηθούν από κοινού προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και της ευρύτερης περιοχής.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη διατήρησης και ανάδειξης του φυσικού πλούτου της περιοχής, στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης των πολιτών, αλλά και στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των συλλογικών φορέων για την αντιμετώπιση ζητημάτων που σχετίζονται με το περιβάλλον και την ύπαιθρο, όπως η συγκρότηση ομάδων πυρασφάλειας και πολιτικής προστασίας και η διαχείριση της θηροπανίδας.

Ο κ. Γιαννάκης ευχαρίστησε τα μέλη του Συλλόγου για την επίσκεψη και υπογράμμισε τη σημασία της διαρκούς επικοινωνίας και συνεργασίας, τονίζοντας πως η δημοτική αρχή θα στηρίζει έμπρακτα τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες του Συλλόγου.

Από την πλευρά τους, τα μέλη του 1ου Κυνηγετικού Συλλόγου ευχαρίστησαν τον κ. Δήμαρχο για τη συνάντηση και εξέφρασαν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν τη στενή συνεργασία με τον Δήμο Φλώρινας σε δράσεις κοινού ενδιαφέροντος.

Η Φλώρινα έγινε μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού στο Go Florina – Run The City


 Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το διήμερο δρομικών αγώνων Go Florina – Run The City Experience, που διοργάνωσε η Go Events με την υποστήριξη του Δήμου Φλώρινας, το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Ιουνίου, μετατρέποντας την πόλη σε μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού, εξωστρέφειας και συμμετοχής.

Εκατοντάδες δρομείς (πάνω από 400) κάθε ηλικίας, κάτοικοι και επισκέπτες από διάφορες περιοχές της χώρας και το εξωτερικό, συμμετείχαν στις αγωνιστικές διαδρομές, γεμίζοντας τους δρόμους της Φλώρινας με ενέργεια και χαμόγελα.

Οι αγώνες ξεκίνησαν το απόγευμα του Σαββάτου με την παραποτάμια διαδρομή των 5 χιλιομέτρων, η οποία είχε ως σημείο εκκίνησης και τερματισμού την πλατεία Γεωργίου Μόδη. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διασχίσουν μια ιδιαίτερα όμορφη διαδρομή κατά μήκος του ποταμού Σακουλέβα, απολαμβάνοντας το μοναδικό φυσικό και αστικό τοπίο της πόλης.

Το βράδυ της ίδιας ημέρας ακολούθησε ο αγώνας δρόμου 3 χιλιομέτρων, προσφέροντας ξεχωριστές εικόνες και μια μοναδική ατμόσφαιρα στο κέντρο της Φλώρινας.

Η κορύφωση της διοργάνωσης ήρθε την Κυριακή με τον αγώνα των 10 χιλιομέτρων. Οι αθλητές ξεκίνησαν από τον Σ.Σ. Ιωαννίδη και στη συνέχεια διέσχισαν μια απαιτητική αλλά ιδιαίτερα όμορφη διαδρομή, τερματίζοντας στην κεντρική πλατεία της πόλης, μέσα σε θερμό χειροκρότημα.

Ιδιαίτερα όμορφες στιγμές προσέφερε ο αγώνας «Run Together» του ενός χιλιομέτρου, στον οποίο συμμετείχαν άνθρωποι όλων των ηλικιών, αλλά κυρίως παιδιά.

Το Go Florina – Run The City Experience απέδειξε στην πράξη ότι ο αθλητισμός μπορεί να ενώσει ανθρώπους, γενιές και συναισθήματα. Κάθε τερματισμός αποτέλεσε μια προσωπική νίκη και κάθε χειροκρότημα μια υπενθύμιση ότι ο αθλητισμός δεν μετριέται μόνο σε χιλιόμετρα, αλλά κυρίως σε εμπειρίες και στιγμές που μένουν χαραγμένες στη μνήμη.

Παράλληλα, η διοργάνωση ανέδειξε τη μοναδική ταυτότητα της Φλώρινας, την ομορφιά της πόλης, τη φιλοξενία των ανθρώπων της και τη δυναμική της να φιλοξενεί σημαντικά αθλητικά γεγονότα, ενισχύοντας την εξωστρέφεια και την τουριστική της προβολή.

Τα παραπάνω επισήμανε και ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης, ευχαριστώντας όλους όσοι συνέβαλλαν στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση, αλλά και όσους συμμετείχαν και τις δύο ημέρες.

Ο Δήμος Φλώρινας απευθύνει θερμές ευχαριστίες σε όλους τους δρομείς, τους εθελοντές και το Γραφείο Εθελοντισμού, τους υποστηρικτές, τους τοπικούς φορείς, την Διεύθυνση Αστυνομίας και το Τμήμα Τροχαίας Φλώριναςτο Γενικό Νοσοκομείο Φλώρινας και το ΕΚΑΒ, τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Καθαριότητας, καθώς και σε όλους τους πολίτες που αγκάλιασαν τη διοργάνωση και συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της.

Η μεγαλύτερη επιτυχία του Go Florina δεν αποτυπώνεται μόνο στους αριθμούς των συμμετοχών, αλλά στις εικόνες: στα παιδιά που έτρεξαν για πρώτη φορά, στις οικογένειες που κατέκλυσαν τους δρόμους, στους αθλητές που ξεπέρασαν τα όριά τους και στη Φλώρινα που απέδειξε ότι μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον αθλητικό χάρτη της χώρας.

 

Οι νικητές των κατηγοριών

χλμ Ανδρών

αννίδης Βαγγέλης

Δημητριάδης Αμβρόσιος

Ζήσης Ιωάννης

χλμ Γυναικών

Ιωάννου Έλενα

Παπούλκα Κυριακή

Κοτσώνη Ιλαέιρα

10 χλμ Ανδρών

Αναστασιάδης Κωνσταντίνος

Αφορόζης Κωνσταντίνος

Shamoski Marihan

10 χλμ Γυναικών 

Nάτσια Κωνσταντίνα

Χουνουζίδου Χριστίνα

Γρηγοριάδου Μαρία

Αναλυτικά οι νικητές κάθε ηλικιακής κατηγορίας στη σελίδα my.esportevents.gr/results.php?id=20260054