23/06/2026

Ευχαριστήρια Επιστολή προς το Κέντρο Υγείας Αμυνταίου και το Νοσοκομείο Φλώρινας



   Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου και του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, για το αμέριστο ενδιαφέρον, τον σεβασμό, την στοργική φροντίδα, τον άριστο επαγγελματισμό και την επιστημονική τους κατάρτιση, που επέδειξαν κατά την περιπέτεια της υγείας μου.

  Τέτοιες πράξεις τιμούν την ιατρική και νοσηλευτική επιστήμη και αποτελούν λαμπρό παράδειγμα για τους νέους ιατρούς και νοσηλευτές.

   Ευχαριστώ θερμά και το ΕΚΑΒ για την άμεση ανταπόκριση και τον υψηλό βαθμό επαγγελματισμού, καθώς και την προσεκτική φροντίδα για τη διακομιδή μου.

   Εύχομαι υγεία, δύναμη και κάθε ευλογία στη ζωή τους.

 Με εκτίμηση

 Γρηγόρης Τσαγκίδης

 Ιατρός

3η Υγειονομική Περιφέρεια Μακεδονίας

Tsalikakis G. Dimitrios

Koupkas Michael

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν το ιστολόγιο μας. Είναι προσωπικές απόψεις των σχολιαστών και δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Παρακαλούμε να είστε κόσμιοι στα σχόλια σας