Σήμερα συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου ο βουλευτής Π.Ε Φλώρινας και εκπρόσωπος Κοινωνικών Υποθέσεωντης Κ.Ο Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου.
Στο πρώτο μέρος της συζήτησής τους εξετάστηκεδιεξοδικά η τρέχουσα κατάσταση κομβικώναναπτυξιακών σχεδίων για το νομό Φλώρινας. Ανάμεσα σ’αυτά συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξειςσε σχέση με τη σχεδιαζόμενη κατασκευή του οδικού άξονα Φλώρινας – Πτολεμαΐδας. Ένα έργο κρίσιμο για την οδική διασύνδεση και την οικονομική ενεργοποίηση της περιοχής, το οποίο θα μειώσει την απομόνωση του νομού και θα ενισχύσει τη διαπεριφερειακή κινητικότητα.
Επίσης εξετάστηκε η πορεία αναβάθμισης του Κέντρου Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης (ΚΕΦΙΑΠ) Αμυνταίου, το οποίο θα συνεισφέρειουσιαστικά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και φροντίδας σε άτομα με αναπηρία, όχι μόνο του νομού Φλώρινας αλλά στο σύνολο της Δυτικής Μακεδονίας.
Έγινε τέλος μια σύντομη παρουσίαση του υφιστάμενουσχεδιασμού για το νέο προπτυχιακό πρόγραμμα στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση του ΠανεπιστημίουΔυτικής Μακεδονίας. Συγκεκριμένα εξετάστηκαν οι προοπτικές λειτουργίας στη Φλώρινα από τον Σεπτέμβριο του 2027 της διεπιστημονικής και καινοτόμου αυτής κατεύθυνσης παιδαγωγικώνσπουδών τετραετούς φοίτησης που πρόσφατα έλαβεεξαιρετικά θετική αξιολόγηση από την αρμόδιαΑνεξάρτητη Αρχή (ΕΘΑΑΕ).
Στο δεύτερο μέρος της συζήτησης με τον Πρωθυπουργό και Πρόεδρο του κόμματος, ο Σταύρος Παπασωτηρίου παρουσίασε, με την ιδιότητα πλέοντου μέλους της Εκτελεστικής Γραμματείας της Ν.Δ, προτάσεις για την υλοποίηση της τελευταίας απόφασηςτης νέας Πολιτικής Επιτροπής που αφορούσε τη δημιουργία Περιφερειακών Συντονιστικών Οργάνων για τον καλύτερο συντονισμό των κομματικώνοργανώσεων, και σε επίπεδο περιφέρειας ΔυτικήςΜακεδονίας.
Η συνάντηση αυτή, που έγινε μέσα σ’ένα εξαιρετικάθετικό κλίμα, ολοκληρώθηκε με τη δέσμευση του Πρωθυπουργού ότι θα συνεχίσει να παρακολουθείπροσωπικά την πρόοδο εφαρμογής των κυβερνητικώνπολιτικών για την ακριτική Μακεδονία και πως θα επισκεφθεί σύντομα τη Φλώρινα.
.png)

0 Comments:
Τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν το ιστολόγιο μας. Είναι προσωπικές απόψεις των σχολιαστών και δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Παρακαλούμε να είστε κόσμιοι στα σχόλια σας