Το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος είχε συνάντηση με εκπροσώπους της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Φλώρινας.
Κατά τη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της Ενώσεως προσέφεραν χρηματική δωρεά για την ενίσχυση του έργου αποκαταστάσεως και αποπερατώσεως των εργασιών που πραγματοποιούνται στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Φλώρινας.
Ο Μητροπολίτης μας ευχαρίστησε θερμά τα μέλη της Ενώσεως για την αξιέπαινη πρωτοβουλία τους και την έμπρακτη στήριξη προς το έργο της Εκκλησίας, ευχόμενος ο Χριστός και η Αγία Παρασκευή να τους χαρίζουν υγεία, δύναμη και πλούσια ευλογία στο απαιτητικό έργο που επιτελούν καθημερινά.
.png)

0 Comments:
Τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν το ιστολόγιο μας. Είναι προσωπικές απόψεις των σχολιαστών και δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Παρακαλούμε να είστε κόσμιοι στα σχόλια σας