23/06/2026

Στ. Παπασωτηρίου: «Δρομολογείται η στέγαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου Αμυνταίου»



 Σε χώρους του πρώην ΚΕΓΕ (Κέντρου Γεωργικής Εκπαίδευσης) Αμυνταίου θα μπορέσει να συστεγαστεί το υπό ίδρυση Πυροσβεστικό Κλιμάκιο του Δήμου. Αυτό ήταν το συμπέρασμα της σημερινής συνάντησης στην Αθήνα του Βουλευτή Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρου Παπασωτηρίου με την υφυπουργό Περιβάλλοντος, αρμόδια για θέματα Χωροταξίας και Πολεοδομίας Μαριλένα Σούκουλη – Βιλιάλη.

Σύμφωνα με την αρμόδια υφυπουργό, η συστέγαση του Πυροσβεστικού Κλιμακίου με άλλες δημόσιες υπηρεσίες που ήδη λειτουργούν στον ίδιο χώρο είναι εφικτή μέσω της ειδικής χρήσης γης «Διοίκηση», η οποία θα επιτρέψει την άμεση εγκατάσταση της νέας οργανικής μονάδας του Πυροσβεστικού Σώματος μόλις αυτή ιδρυθεί. 

Υπενθυμίζεται ότι οι σχετικές διαδικασίες παραχώρησης χρήσης του εν λόγω ακινήτου έχουν ξεκινήσει από τον Δήμο Αμυνταίου ο οποίος απέστειλε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αίτημα δωρεάν παραχώρησης γραφείων του κτιρίου του πρώην ΚΕΓΕ Αμυνταίου. Άμεσος στόχος σύμφωνα με 

 

τον Σταύρο Παπασωτηρίου παραμένει η δημιουργία και λειτουργία τοπικού Συντονιστικού Κέντρου Πολιτικής Προστασίας και Πυροσβεστικού Κλιμακίου στο Δήμο Αμυνταίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν το ιστολόγιο μας. Είναι προσωπικές απόψεις των σχολιαστών και δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Παρακαλούμε να είστε κόσμιοι στα σχόλια σας